مقاله نقش رياضي در مسئله يابي فرايند مديريت روابط مشتري (CRM) تحت word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش رياضي در مسئله يابي فرايند مديريت روابط مشتري (CRM) تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
بخشی از فهرست مطالب پروژه مقاله نقش رياضي در مسئله يابي فرايند مديريت روابط مشتري (CRM) تحت word
مقدمه:
روشهای حل مسئله:
1) جستجو برای الگو
2) رسم شکل
3) صورتبندی مسئله معادل
4) تغییر مسئله
5) انتخاب نمادهای مناسب
6) استفاده از تقارن
7) تجزیه به حالتهای ساده تر
8) کار عقب رونده
9) بررسی نقیض
10) زوجیت
11) بررسی حالتهای حدی
12) تعمیم .
هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟
اما عوامل هزینه CRM عبارتند از :
چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟
چه سازمانی مسئول و پاسخگوی CRM است؟
نتیجه گیری:
منابع و ماخذ:
بخشی از منابع و مراجع پروژه مقاله نقش رياضي در مسئله يابي فرايند مديريت روابط مشتري (CRM) تحت word
An introduction to CRM process. Margaret & David May,
Manage your problems David Medina.Feb,
Problem solving
What is CRM
Learning Math 2002 J.Fozen
Operational Research (OR). A.Azar.2002.Samt.ISBN.964-455-798-
مقدمه
درست است که یک سیستم CRM با لوگو و آرم یک شرکت در کاتالوگها ویا تبلیغاتهای آن به عنوان یک سیستم CRMقوی وبی نظیر معرفی می شود . اما باید توجه کرد که یک سیستم هر اندازه هم بی نظیر و قدرتمند باشد و کارشناسان CRM، بازه زمانی X را برای نصب و اجرای آن مشخص نمایند؛ بازهم مطمئن باشید که مدت زمان پیش بینی شده همواره مدت زمان دقیق نخواهد بود. زیرا عوامل محیطی زیادی درآن دخیل اند
پس در واقع : نصب و اجرای CRM یک فرایند وقت گیر است
ضمنا” باید توجه کردکه البته این وقت گیر بودن آن اگر منطقی و بدون تاخیرهای اضافی صورت بگیرد به نفع خود بنگاه و سازمان می باشد؛ چون تاثیر پایدارتری را خواهد داشت
اگر
یک سیستم CRM زود تاثیر و بی ثبات باشد به درد بخور نیست
چون تاثیر فوری اما آنی خواهد داشت و در نتیجه فایده ای را که ما از یک سیستم CRM انتظار داریم را برآورده نخواهد کرد
بهترین تصمیم گیری زمانی انجام می گیرد که عقلانی باشد نه رضایت بخش
ممکن است روشی در کوتاه مدت جواب دهد ولی در دراز مدت تاثیر بی ثبات و کمتری داشته باشد. پس انتخاب آن به صلاح نیست وباید در انتخاب آن مناسب ترین و با صرفه ترین و عقلانی ترین روش را انتخاب کنیم
برای رسیدن به مسئله ، ابتدا باید مسئله یابی کنیم. پس در CRM نخستین گام قبل از هر گونه اقدام تشخیص مسئله یا مسئله یابی است .و هر عملی قبل از انجام آن به صرفه نیست و وقت گیر می باشد .البته مسئله یابی انواع مختلفی دارد که می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم و ضمنا” از طریق افراد داخل یا خارج سازمان صورت گیرد
مواردی از این روشهای مسئله یابی و حل مسئله درذیل آمده است
روشهای حل مسئله
همواره حل مسئله را با نوعی ادراک شهودی از مسئله شروع می کنیم وبا برسی چند حالت خاص به سوی الگوسازی برای حل کامل آن جلو می رویم
با توجه به نوع مسئله می توان از بعضی موارد ذکر شده صرف نظر کرد
ـ عمده ترین روشهای حل مسئله عبارتند از
1) جستجو برای الگو
همواره کار حل مسئله را با نوعی ادراک شهودی از مسئله شروع می کنیم و با بررسی چند حالت خاص به سوی الگوسازی برای حل کامل آن جلو می رویم
2) رسم شکل
در هر مسئله که امکان پذیر باشد رسم یک شکل (اعم از هندسی با یک نمودار و غیره ) می تواند در یافتن حل مسئله الهام بخش باشد و رابطه بین اجزا مسئله را بهتر نمایان می سازد
3) صورتبندی مسئله معادل
در بخش قبل دیدیم که گام نخست در حل مسئله، عبارت است از جمع آوری داده ، جستجو ، فهمیدن مسئله ، برقراری ارتباط بین اجزا ، حدس زدن و تجزیه و تحلیل، که در کل همان مسئله یابی می باشد. ولی اگر همه این کارها به روش معقولی میسر نباشد چه کنیم؟ یعنی اینکه ممکن است کارهای محاسباتی خیلی پیچیده باشد ویا به سادگی نتوانیم حالتهای خاصی را مطرح کنیم تا به بینش لازم برسیم . آنچه در چنین شرایطی توصیه می شود این است که مسئله را با مسئله معادل ولی ساده تر جایگزین کنیم . راه حل کلی در اینگونه معادل سازی به بینش و تجزیه های عمومی باز می گردد ولی کارهایی از قبیل دستکاریهای جبری یا مثلثاتی و تفسیر مجدد مسئله با زبانی دیگر می تواند موثر باشد
4) تغییر مسئله
در بعضی مسائل می توانیم مسئله مورد نظر را به مسئله دیگری تبدیل کنیم . این دو مسئله لزوما” معادل یکدیگر نیستند ولی حل مسئله دوم حل مسئله اول را نتیجه می دهد
5) انتخاب نمادهای مناسب
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0